söndag 17 juli 2011

Dags för en liten förändring...

Som ni ser så har min blogg ändrat utseende. Jag blev inspirerad av min egovägg och tänkte därför att det var dags att förstora upp mig själv över hela bloggen. Jag kommer antagligen att tröttna på mitt "fejs" ganska snart...men ni får helt enkelt stå ut så länge.

Bilden är tagen vid Viktoriafallen och det är Fabbe som håller i kameran. Jag hade ställt in den på manuellt och en ganska hög ISO (vilket inte var meningen) men jag måste säga att jag blev sjukt nöjd med resultatet. Tycker bilden blev ascool :-) ...ibland är det bra att göra fel.

Har haft en helt fantastisk helg. Igår komme F hem efter 1,5 vecka (sverigesemester + utbildning) och vi bara softade hela dagen (och satta upp vår TV ...efter 6 månader). Det firade vi med att spela tevespel och äta dumplings.

I morse bar det av till SAS Radisson Blue för massage och tanken var (trodde jag) att vi skulle ligga kvar och softa lite och läsa bok. När jag kom ut från massagen sa Fabbe att vi måste skynda oss hem för att larmet gått...ja ha ...igen. Ja ja...det finns inget annat att göra.

Dock var det inget larm utan Fabbe hade ordnat med överrasknings Baby Shower...så jäkla mysigt. Hela huset var fullt med folk, mat och presenter...kan inte bli så mycket bättre. Så hela eftermiddagen gick åt att öppna presenter och krama om folk. Så otroligt härligt att se att man faktiskt har skaffat sig lite vänner här nere...och inte vilka som helst. Vänner som verkligen ställer upp och som jag aldrig vill tappa kontakten med. Jag var mycket rörd!

Efter BSn var det dags för hundpromenix med Max och nu ligger husse och Maxen helt utslagna i soffan bredvid mig. Jag tror att det är dags att jag fixar ordning lite middag...

Ciao for now


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar