torsdag 19 maj 2011

Snart dags att flyga

Är det redan torsdag? ...shit vad tiden flyger. Imorgon är jag upp i duktiga 26 veckor. Var och träffade min barnmorska igår och hon mätte, klämde och kände. Allt såg bra ut. Jag berättade att jag skulle flyga till sverige och hon uppmanade mig att vara upp och gå minst varannan timme. Aj då..jag som faktiskt sover ganska bra på plan.

Väskorna är packade (smart) och Maxen kommer att få en toppenvecka hos Jenny och Willhelm. Har så sjukt dåligt samvete...försöker intala mig att det bara är en hund. Till råga på allt har han varit exemplarisk idag så jag tror att han vet att något är på G. De två senaste dagarna har han dock prövat mitt tålamod x antal gånger. Allt från att bita sönder mina flippisar till att rusa ut på gatan och jaga fåglar. Han tror inte längre att han är en stor hund. Han tror att han är en GIGANTISK hund. Han bryr sig inte längre om de små hundarna utan måste aboslut gå på allt som heter kamphund. Jag har haft hjärtat i halsgropen ett antal gånger och bett till gudarna att han inte ska skada sig innan jag reser. Max taktik är nämligen att springa efter den största hunden med de bredaste bettet. Väl framme överraskar han hunden med att dra honom i svansen. Oftas blir hundarna ganska förvånade men efter ett tag...jäkligt irriterade. Tänk er själva att ha en liten envis tax som drar dig i svansen så for du vänder ryggen till.

Nu ligger Max på soffan med alla tassar i vädret. Ja vår fina dyra vita designsoffa har blivit Max favoritplats...no comments.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar