torsdag 31 mars 2011

Cravings for LAKRITS

Jag som trodde att jag skulle komma till himmelriket när jag började på min andra trimester har tvärt om blivit tröttare och konstant lite smått illamående. VAR KOM DET IFRÅN?
Hoppas att det är övergående. Förutom det så har jag fått dille på
* Bacon
* Lakrits
* Lakrits
* Lakrits

...jag vet att man inte får äta turkisk peppar så det blir bara en om dagen. Däremot har jag ett störr intag av salta pengar men jag försöker ta det ganska lung med dem också. (stoppade precis en till i munnen). I går var jag hos barnmorskan och då preppade jag mig med 2 turkisk peppar och 10 pengar för att se om det påverkade mitt blodtryck något (alla säger att det gör det) ...inte ett dugg. Allt var prima finfint och Messi sparkade som vanligt som en liten tok hela dagen.



Jag kan också tillägga att Max nu är loppfri och kan tanka sig att vara hemma själv när Alice eller Blessing är i huset. Han gråter inte efter matte längre. ...NICE.

Idag har jag tagit en simtur med Celan (hon stavar inte alls så men det utalas så) ...grymt skön tjej som ska ha trillingar på måndag. Jepp ni läste rätt TRILLINGAR. Dessa kommer att ploppa ut vi typ 7:30 på måndag och det verkar vara 3 killar...

Nä nu ska jag rasta Max och sedan bär det av till barnhemmet. Jag måste ta lite kort så att ni får se hur det ser ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar