onsdag 3 augusti 2011

Det blev kort igen

Kort hår igen...

Idag har jag gått en morgonpromenix med Max och sedan bar det av till Ikageng för ett uppföljningsmöte ang. Girls Mentorship Program. Därefter drog jag till 44 Stanely för klippning. Yes mitt hår växer som det knakar och det var verkligen dags.

Om man åker till Johannesburg så får man inte missa 44 Stanley, jag tror att jag har skrivit om det förut...det är bara helt underbart. Parkerade min jättebil och prutade ner en biltvätt från 70R till 40R...man ska alltid försöka med hälften. Sedan letade jag reda på Wyatt hairdressing.



Jag hade ingen riktig bra målbild men jag hade en kändisklippning som jag tittat lite extra på och det var Emma Watson ....


Och Michelle Williams



..så det blev ett mellanting. och jäkligt kort :-) Men eftersom att håret växer så det knakar så gör det inget ...





....ni kan också skymta min BOAUTA MAGE :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar