onsdag 15 december 2010

Korpen i Sydafrika

När jag landade i Johannesburg möttes jag av min man med ett stort leende på sina läppar. Inte bara för att jag hade landat på sydafrikanska mark utan för att han hade ett förslag...mycket bra förslag enligt honom. Vi skulle spela fotboll.

Jag hade precis spenderat de senaste 10 timmarna på flyg och kände att mina fotbollsmuskler inte direkt skrek av lycka, men jag hade inte hjärta att säga nej dock fick det bli utan mig.

Matchen skulle gå av stapeln efter lunch då solen stod som högst. De tappra lagen som skulle mötas var McK Sub Sahara och Soweto Ikageng.

Enjoy...

Uppvärmning...

Stolt över sin fina sko
Med skorna på...


Fabbe in action

Alltid nära till skratt

Grym bollkänsla



paus och vatten

Gabriel

Fotbollsfan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar