söndag 27 november 2011

Cape Town

Äntligen, ett helt års väntan, nu är vi här. Kanske den vackraste staden efter Stockholm ;) Cape Town.

Inte att glömma heller - detta är Vs första flygresa och jag måste säga att det gick strålande. Lite kort på den manliga fronten - ingen av alla dessa trevliga(?) män frågade om vi ville ha bärhjälp. Inga kvinnor heller för den delen!
Vi reste dock i sällskap med Jen och våra hjärnor tillsammans blev väll som en (hennes halva preggybrain och min halva bortammade) så vi lyckades ta oss fram till vårt slutmål utan allt för många incidenter.

Vi bor på ett hushotell i cooola waterkant, här kan jag Def tänka mig att bo jämt.





Lunch på mexikansk Resto








Jag det är sjukt varmt så varför har V stickad luvtröja...det undrar jag med. Om jag kommer ihåg rätt så var det lite drag.







V chillar på sängen... Dags att sova.

1 kommentar:

  1. Vad fin han är!!! Snart lilla Vittorio, snart kommer moster och pussar och gosar med dig!!! :)

    SvaraRadera